ბროშურის შეფასების
კრიტერიუმები
ვიზუალურად ეფექტურია
|
3
|
შეესაბამება თემას
|
2
|
ინფორმაციულად
ტევადი და
საინტერესოა
|
3
|
დაცულია
შაბლონის პარამეტრები / სტანდარტები
|
2
|
ესეს შეფასების კრიტერიუმები
შესაბამისობა ესგ
IX.10 შეუძლია განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით
გადმოცემა.
ინდ. 7 გადმოსცემს სხვათა თვალსაზრისს და უკეთებს კომენტარს.
IX.12 შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის
სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები .
ინდ. 3 მსჯელობისას იყენებს სათანადო სინტაქსურ კონსტრუქციებს;
მართებულად ასახავს მსჯელობის სასურველ თანმიმდევრობას.
IX.13 შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის
ორგანიზებისთვის.
ინდ. 2 - მოიძიებს და აჯგუფებს არგუმენტებს განსხვავებული
თვალსაზრისების წარმოსაჩენად; წინასწარ აგროვებს მასალას(ციტატებს ნაწარმოებიდან,სხვადასხვა
მკვლევრის მოსაზრებებს და სხვა), რომლებიც დასჭირდება განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობითი
პრეზენტაციისას.
კრიტერიუმი
|
ქულა
|
გადმოსცემს სხვათა თვალსაზრისს და უკეთებს კომენტარს.
|
3
|
მსჯელობისას იყენებს სათანადო სინტაქსურ კონსტრუქციებს; მართებულად ასახავს
მსჯელობის სასურველ თანმიმდევრობას.
|
2
|
მოიძიებს და აჯგუფებს არგუმენტებს განსხვავებული თვალსაზრისების წარმოსაჩენად;
წინასწარ აგროვებს მასალას(ციტატებს ნაწარმოებიდან,სხვადასხვა მკვლევრის მოსაზრებებს
და სხვა), რომლებიც დასჭირდება განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობითი პრეზენტაციისას.
|
3
|
იცავს მართლწერის წესებს
|
2
|
პრეზენტაცია
№
|
კრიტერიუმები
|
ქულა
|
1
|
პასუხობს სათაურს
|
1
|
2
|
შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
1
|
3
|
ფლობს აუდიტორიას(იყენებს მიმიკას,
ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
1
|
4
|
საუბრობს გამართული სალიტერატურო
ენით და იყენებს სამეცნიერო
ტერმინოლოგიას.
|
1
|
5
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
2
|
6
|
ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
|
1
|
7
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
2
|
8
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
პროექტის შეფასების
გზამკვლევი
ილია ჭავჭავაძე ,,სარჩობელაზედ’’
,,მოზარდი და
დანაშაული’’
5
|
3
|
1
|
ქულა/კომენტარი
|
|
შინაარსი
|
ანალოგიის გამოყენებით წარმოვადგენთ და ვაანალიზებთ საუკუნის წინანდელ
პრობლემას ნაწარმობში ,, სარჩობელაზედ’’, რომელიც კვლავ აქტუალურია
ჩენს საზოგადოებში.
გთავაზობთ რამდენიმე კრეატიულ
და განხორციელებად სტრატეგიას პრობლემის დასაძლევად.
ვაკეთებთ ბევრ სიღრმისეულ დასკვნას იმის თაობაზე, თუ როგორ ესაუბრება
ილია 21–ე საუკუნის საზოგადოებას.
ვაანალიზებთ, როგორ უკავშირდება
ნაწარმოებში ,, სარჩობელაზედ’’
წარმოდგენილი ესა თუ ის კონფლიქტი თანამედროვეობას და გთავაზობთ ჩვენს მოსაზრებებს.
ვწერთ მიზანმიმართულად კონკრეტული აუდიტორიისათვის.
|
ანალოგიის გამოყენებით ჩვენ ნაწილობრივ წარმოვადგენთ და ვაანალიზებთ
საუკუნის წინანდელ პრობლემას ნაწარმობში ,, სარჩობელაზედ’’, რომელიც კვლავ აქტუალურია საზოგადოებში.
გთავაზობთ რამდენიმე განხორციელებად ,თუმცა ზედაპირულ სტრატეგიას პრობლემის დასაძლევად.
ვაკეთებთ რამდენიმე სიღრმისეულ
დასკვნას იმის თაობაზე, თუ როგორ ესაუბრება ილია 21–ე საუკუნის საზოგადოებას.
ვაანალიზებთ, როგორ უკავშირდება
ნაწარმოებში ,, სარჩობელაზედ’’
წარმოდგენილი ესა თუ ის კონფლიქტი თანამედროვეობას და გთავაზობთ ჩვენს ზოგად მოსაზრებებს.
ვწერთ ფართო საზოგადოებისათვის.
|
ანალოგიის გამოყენებით არ წარმოვადგენთ და ვაანალიზებთ საუკუნის წინანდელ
პრობლემას ნაწარმობში ,, სარჩობელაზედ’’, რომელიც კვლავ აქტუალურია ჩვენს
საზოგადოებში.
ვერ გთავაზობთ სტრატეგიას პრობლემის
დასაძლევად.
ვერ ვაკეთებთ დასკვნას იმის
თაობაზე, თუ როგორ ესაუბრება ილია 21–ე საუკუნის საზოგადოებას.
ჩენ ვერ ვაკავშირებთ წარმოდგენილ ამა თუ იმ კონფლიკტს თანამედროვეობასთან
ნაწარმოებში ,, სარჩობელაზედ’’
ვწერთ ზოგადად, კონკრეტული აუდიტორია მხედველობასი არ გვყავს.
|
|
კვლევა
|
ვახორციელებთ გრძელვადიან კვლევას ათზე მეტი წყაროს გამოყენებით, რომელთაგან
ნახევარზე მეტი აბსოლუტურად განსხვავებული წყაროა.
|
ვახორციელებთ გრძელვადიან კვლევას ათამდე წყაროს გამოყენებით.
|
ვახორციელებთ კვლევას მინიმალურად.
|
|
ხუთზე მეტი წყაროს აგან მიღებულ ინფორმაციას ვუკეთებთ დოკუმენტირებს, რათა თემში მიმდინარე საჭიროებები
გამოვავლინოთ.
|
ხუთამდე წყაროს აგან მიღებულ
ინფორმაციას ვუკეთებთ დოკუმენტირებს, რათა
თემში მიმდინარე საჭიროებები გამოვავლინოთ.
|
წყაროს დოკუმენტირებას არ ვუკეთებთ, წარმოდგენილი წყაროები სანდო არ
არის.
|
||
პრეზენტაცია
|
აუდიტორიას ვთავაზობთ კრეატიულ, კარგად მომზადებულ, საინტერესო პრეზენტაციას.
ჯგუფის ყველა წევრი თანაბრად მონაწილეობს და ყველა მათგანი წარმოგვიჩენს
ცოდნას საგანში.
ვიყენებთ ეფექტურ მასალებს და
რესურსებს, რათა შესაბამის აუდიტორიასთან
წარვდგეთ.
პრეზენტაციის პროცესს დეტალურად აღვწერთ და წარმოვადგენთ ანგარიშის სახით.
|
აუდიტორიას ვთავაზობთ კარგად
მომზადებულ, საინტერესო პრეზენტაციას.
ჯგუფის წევრები არათანაბრად მონაწილეობენ. ყველა მათგანი ვერ წარმოგვიჩენს ცოდნას საგანში.
ვიყენებთ მასალებს და რესურსებს,
რათა შესაბამის აუდიტორიასთან წარვდგეთ,
თომცა პრეზენტაცია სრულყოფილი არ არის.
პრეზენტაციის პროცესს შევაჯამებთ და წარმოვადგენთ ანგარიშის სახით.
|
აუდიტორიას ვთავაზობთ პრეზენტაციას.თუმცა
კარგად მომზადებული ა არის.
ჯგუფის წევრები მინიმალურად მონაწილეობენ. მათი უმრავლესობა მინიმალურ
ცოდნას წარმოგვიჩენს საგანში.
გარე აუდიტორიასთან
პრეზენტაციას ვერ ვატარებთ.
|
|
გრამატიკა, მართლწერა
|
გრამატიკული და მართლწერის შეცდომები
არ ფიქსირდება.
|
ფიქსირდება რამდენიმე
გრამატიკული და მართლწერის შეცდომა.
თუმცა ისინი შინაარსის გაგებას ხელს არ უშლის.
|
ფიქსირდება მრავალი
გრამატიკული და მართლწერის შეცდომა.
თუმცა ისინი შინაარსის გაგებას ხელს უშლის.
|
|
დიზაინი და ფორმატი
|
ვქმნით მიმზიდველ, კრეატიულ , პროფესიონალურ მასალებს საპრეზენტაციო
საშუალებების გამოყენებით. აუდიტორიას ვთავაზობთ ინფორმაციას ან დახმარებას პრობლემურ
საკითხთან დაკავშირებით
ვირჩევთ ფორმატს, შრიფტს და ფერებს, რათა შინაარსი უფრო ეფექტურად წარმოვაჩინოთ
და მეტი ზემოქმედება გამოვიწვიოთ.
ვიყენებთ სურათებს შინაარსის განსამტკიცებლად და ზოგადად პროდუქტის გასაუმჯობესებლად.
|
ვქმნით მიმზიდველ, კრეატიულ , მასალებს საპრეზენტაციო საშუალებების გამოყენებით.
აუდიტორიას ვთავაზობთ ინფორმაციას ან დახმარებას პრობლემურ საკითხთან დაკავშირებით
არათანმიმდევრულად ვირჩევთ ფორმატს, შრიფტს და ფერებს. თუმცა შინაარსის
ერთიანობას არ ვარღვევთ.
ვიყენებთ სურათებს შინაარსის შესაბამისად, თუმცა ისინი ზოგჯერ ყურადღების
გაფანტვას იწვევს.
|
ჩვენ მიერ შექმნილი მასალები, პრეზენტაცია მთავარ აზრს ან თემატიკას არ შესაბამება.
ვირჩევთ ფორმატს, შრიფტს და
ფერებს, რაც შინაარსზე ახდენს გავლენას.
სურათებს საერთოდ არ ვიყენებთ ან ჩვენს მიერ გამოყენებული ფოტოები არაელევანტურია.
|
|
გუნდური მუშაობა
(დამატებითი ქულები)
|
გუნდის თითოეულ წევრთან პროდუქტიულად და პატივისცემით ვმუშაობთ
პროექტის ვამდიდრებთ ინდივიდუალური ძალისხმევით და წვლილით.
|
ვმუშაობთ გუნდის თითოეულ წევრთან
პროექტში ჩვენი წვლილი შეზღუდულია
|
გუნდის წევრებთან პროგუქტიულად ვერ ვმუშაობთ
პროექტში ჩვენი წვლილი შეზღუდულია,
ან საერთოდ ვერ შგვაქვს ვერანაირი წვლილი.
|
|
ჯამი
|
კომენტარები
|
შემაჯამებელი სამუშაოს (პროექტის) ანალიზი
მასწავლებელი
-ნინო ცხადაია
კლასი IX
თარიღი 2.12.2014
შემაჯამებელი
სამუშაოს ფორმა __პროექტი ,,მოზარდის
დანაშაული და სასჯელი’’
სტანდარტის შედეგი (ინდიკატორი/ინდიკატორები), რომლის
შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი სამუშაო
IX.6(7,10),IX.9(2,5,6)
მოსწავლის სახელი და გვარი
|
შინაარსი
|
კვლევა
|
პრეზენტაცია
|
ბროშურა,
დიზაინი
|
ესე
|
გუნდური
მუშაობა
|
აბრალავა
გია
|
||||||
არახამია
აქსანა
|
||||||
ახალაია
სალომე
|
||||||
ბერიშვილი
მაიკო
|
||||||
ბუკია
ბექა
|
||||||
ბუკია
ინა
|
||||||
ბუკია
ლადო
|
||||||
ბუსქანძე
ლევანი
|
||||||
გაბისონია
ნიკა
|
||||||
გაბისონია
ნინო
|
||||||
თოდუა
ლევანი
|
||||||
თოლორაია
დავიტ
|
||||||
თოლორაია
კონსტანტინე
|
||||||
კვიკვინია
თამაზი
|
||||||
კვიკვინია
ქეთევან
|
||||||
ლატარია
დიანა
|
||||||
ტურავა
თამარი
|
||||||
ფაცია
დათო
|
||||||
ქაჯაია
გვანცა
|
||||||
ცეცხლაძე
ნინო
|
||||||
წოწერია
თათია
|
||||||
ჭიჭაღუა
მარიამ
|
||||||
ჭურღულია
გიორგი
|
||||||
ხიმშიაშვილი
დავითი
|
No comments:
Post a Comment